Drobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki do ciast”. To kolejne prestiżowe wyróżnienie dla produktu z portfolio firmy Südzucker Polska w konkursie branżowym.
Do tegorocznego konkursu „Przeboje FMCG”, organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe”, zgłoszono blisko 500 produktów w 51 kategoriach. Konkurs podzielony został na dwa etapy – w pierwszym produkty poddane zostały ocenie jury, składającego się z ekspertów z branży FMCG, a następnie wybrane marki trafiły do finału, w którym za pośrednictwem instytutu badawczego Millward Brown ankietowani byli detaliści. Wyłonili oni 63 produkty o największym potencjale sprzedażowym. W kategorii „Dodatki do ciast” statuetkę „Przebojowy Produkt” otrzymał drobny Cukier Królewski.
- Jesteśmy bardzo dumni z przyznanej nagrody. To wyjątkowo cenne zwycięstwo, ponieważ nasz produkt został doceniony zarówno przez jury składające się z ekspertów branży FMCG, jak i przez detalistów., - mówi Beatrycze Grela, Dyrektor ds. Marketingu Südzucker Polska S.A. - Oczywiście nie spoczywamy na laurach, chcemy ciągle rozwijać naszą ofertę, aby móc sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów - dodaje Beatrycze Grela.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/cukier-krolewski-przebojem-fmcg-2017